راهنمای فریلنسر برای مدیریت چندین مشتری

راهنمای فریلنسر برای مدیریت چندین مشتری

به لطف دیجیتالی شدن فضای کاری، حرفه ای ها در صنایع مختلف در سال های اخیر با تبدیل شدن به فریلنسرهای خوداشتغال و کار از خانه، به حرفه خود تجدید نظر کرده اند.

بر اساس منابعی مانند Statista ، تعداد افرادی که به صورت آزاد در ایالات متحده مشغول به کار هستند از 53 میلیون در سال 2014 به 57 میلیون در سال 2019 رسیده است.

با این حال، به دلیل تغییر اجباری به کار از راه دور ناشی از COVID-19، فریلنسینگ به طور ناگهانی به عنوان الگوی اصلی اشتغال تبدیل شده است. در نتیجه، بسیاری از شرکت ها نیروی کار سنتی خود را با کارگران آزاد تعویض کرده اند.

با محبوبیت روزافزون این روند، تقاضا برای مشاغل آزاد بسیاری از کارگران خوداشتغال را تحت تأثیر قرار داده است. اگر در این موقعیت دشوار قرار گرفته اید، احتمالاً در مدیریت چندین مشتری با مشکل مواجه هستید.

اگر اینطور است، ناامید نشوید. ما نکاتی را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا با افزایش گردش کار که همزمان با کار برای مشتریان مختلف همراه است، مدیریت کنید.

برنامه ریزی و سازماندهی

برنامه ریزی به عنوان فریلنسر اگر به دنبال ایجاد چندین رابطه تجاری به طور همزمان هستید، باید اولویت اصلی شما باشد. داشتن یک برنامه کاری منظم و برنامه ریزی شده به شما این امکان را می دهد که ضرب الاجل ها را مدیریت کرده و پروژه ها را بر اساس آن اولویت بندی کنید.

راهی برای رفتن به اینجا پیاده سازی یک راه حل نرم افزاری است که شامل یک تقویم با یادآوری های خودکار این برنامه ها می توانند به فریلنسرها کمک کنند تا پیشرفت خود را ثبت کنند و گردش کار خود را دنبال کنند تا به آنها در مدیریت پروژه ها کمک کند.

علاوه بر این، شما باید میزان توانایی های خود را درک کنید. این بدان معنی است که شما فقط باید در محدوده چیزی که واقعاً می توانید مدیریت کنید کار کنید. این به خصوص است اگر برای چندین شرکت کار می کنید مهم است. بهترین راه برایمدیریت روابط مشتری از راه دور به عنوان یک فریلنسر، تعیین ضرب الاجل معقول و پذیرش حجم کاری واقع بینانه است.

ارتباط

محل کار تنها جنبه فریلنسری نیست که به دلیل دیجیتالی شدن به شدت تغییر کرده است. کسانی که به اندازه کافی بزرگ هستند که به خاطر بسپارند ممکن است با پیجرها آشنا باشند. این دستگاه ها که با نام بیپر نیز شناخته می شوند، 30 سال پیش ابزار اصلی ارتباطی حرفه ای ها بودند.

همه چیز با گذشت زمان تغییر کرد و اکنون نوشتیم ارتباط از طریق ایمیل یا پیام فوری. مخصوصاً برای فریلنسرها، زمانی که مجبورند از طریق ایمیل سرد یک پیشنهاد بفرستند یا باید هر کاری را در Slack (یا هر نرم افزار ارتباطی دیگری) به روز کنند، ارتباط نوشتاری بهترین کار را دارد.

با این حال، بدون عیب و نقص و عاری از اشتباهات نگارشی و دستوری، مانعی بود که به دلیل ابزارهای بررسی دستور زبان آنلاین، دیگر به همان شکل باقی نمی ماند .

امروزه، به استثنای صنعت سلامت، راه حل های نرم افزاری مبتنی بر ابر جایگزین شده اند که شامل یکخدمات تلفن آنلاین. این فناوری راه خود را در چندین صنعت باز کرده است.

فریلنسرها بیشتر از تلفن های VoIP برای در جریان نگه داشتن مشتریان خود استفاده می کنند. با این حال، شرکت ها همچنین از آنها به عنوان یک ابزار ارتباطی در زمینه هایی مانند خدمات مشتری استفاده می کنند. برخی از بهترین دپارتمان‌های مرکز تماس بریتانیا منحصراً از تلفن‌های VoIP استفاده می‌کنند.

اگر شما یک فریلنسر هستید که با چندین مشتری کار می کنید، یکی از ما در اینجا آمده است نکات مهم برای کارگران از راه دور: هر چند وقت یکبار مشتریان خود را از پیشرفت خود به روز کنید. یک تماس هفتگی می تواند آنها را در جریان قرار دهد و به آنها اجازه دهد تا هر گونه ورودی را ارائه دهند. اگرچه ذکر کلیه جزئیات کار و جریان فرآیند به همراه هزینه در پیشنهاد استخدام کافی خواهد بود اما اگر پروژه طولانی مدت با چندین کار اساسی است، مشتریان خود را در مورد فرآیند به روز نگه دارید.

حفظ یک جریان رفت و برگشتی اطلاعات از سوء تفاهم جلوگیری می کند و در مدیریت ارتباط با مشتری ضروری است ، به خصوص اگر شما یک کارگر آزاد هستید.

تقسیم بندی

بخش بندی کلمه بسیار طولانی برای یک مفهوم بسیار ساده است. در اصل به معنای “حفظ مرزها” است. اگر می خواهید بتوانید سبک زندگی آزاد را در دراز مدت حفظ کنید و از فرسودگی شغلی جلوگیری کنید، باید زندگی کاری خود را از زندگی شخصی خود جدا کنید.

این به ویژه اگر شما یک کارگر از راه دور هستید صادق است. ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما “کوویدسومنیا واقعی است. با توجه به الف مطالعه ای که توسط دانشگاه ساوتهمپتون در آگوست 2020 انجام شد، تعداد افرادی که بی خوابی را در بریتانیا تجربه کردند از یک در ششم به یک در چهار در طول قرنطینه افزایش یافت.

در بسیاری از افراد، اضطراب و بی خوابی نتیجه مستقیم کار در همان اتاقی بود که در آن می خوابیدند. بهترین راه برای جلوگیری از محو شدن خطوط بین دفتر و خانه، کار در یک اتاق متفاوت یا – در حالت ایده آل – یک استودیو است.

اگر فضای لازم برای انجام این کار را ندارید، نگران نباشید. همیشه می توانید یک جفت هدفون حذف نویز خوب را در دست بگیرید و از یک کافه یا محل کار مشترک کار کنید. باید واضح باشد، اما این کار را فقط زمانی انجام دهید که در حال کار هستید. اگر می‌خواهید با کارفرمای خود جلسه‌ای برگزار کنید، منطقه‌ای خصوصی‌تر، آرام‌تر و حرفه‌ای‌تر را ایمن کنید.

اگرچه سلامت روان برای جلوگیری از مشکلات استرس ضروری است، اما باید یک سبک زندگی سالم را نیز در نظر بگیرید. آن مهارت های سازماندهی را که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم به خاطر دارید؟ خوب، برنامه‌ریزی گردش کار برای برآوردن نیازهای مشتریان مهم است، اما نباید از خود نیز غافل شوید.

سعی کنید یک روال واقعی از نظر ساعات کاری برنامه ریزی کنید و زمانی را برای برنامه های شخصی در نظر بگیرید. در اینجا لیستی از کارهایی است که باید در زمان استراحت انجام دهید:

  • به باشگاه بروید، پیاده روی کنید یا یک تمرین کوچک در خانه انجام دهید.
  • کمی یوگا و حرکات کششی انجام دهید، به خصوص اگر تمام روز را نشسته اید. گردن و پشت شما به خاطر آن از شما تشکر خواهند کرد!
  • کمی مدیتیشن را تمرین کنید یا یک دوش آب گرم یا سرد بگیرید تا آرام شوید.
  • یک رژیم غذایی متعادل و سالم داشته باشید و هیدراته بمانید. از کافئین و شکر سوء استفاده نکنید. درباره بینش سلامت بخوانید.

مهارت جدید بیاموزید

اگر برای چندین مشتری کار می کنید، این احتمال وجود دارد که آنها از شما بخواهند کاری را انجام دهید که با آن آشنایی ندارید. با توجه به دیجیتالی شدن فضای کاری، تعداد کارهایی که از خانه انجام می شود اخیراً به طور تصاعدی افزایش یافته است.

برای مثال، اگر شما یک کپی‌رایتر یا متخصص بازاریابی هستید و تجربه صحبت در مورد بخش خدمات مشتری شرکت‌های دیگر را دارید، برای تبدیل شدن به یک متخصص پشتیبانی مشتری، آموزش دهید. شما می توانید از مهارت های وبلاگ نویسی خود با درخواست برای کار بر روی یک استفاده مناسب استفاده کنید وبلاگ پشتیبانی مکالمه در یک تیم خدمات مشتری.

اگر پشتیبانی مشتری هدف شما نیست و می‌خواهید تبلیغات یا کپی‌رایتینگ را دنبال کنید، می‌توانید به دنبال تبدیل شدن به یک نماینده فروش باشید. اگر این ایده چیزی است که به آن علاقه دارید، شاید با نگاه کردن به آن شروع کنید برای مثال نکات تماس سرد

صرف نظر از اینکه در چه حوزه جدیدی از فریلنسینگ تصمیم دارید کاوش کنید، یادگیری یک مهارت جدید فرصت های جدید و هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد که همزمان برای مشتریان مختلف کار کنید.

پست های مرتبط

فهرست مطالب

فهرست مطالب

شروع به رزرو قرار ملاقات کنید
با Bookafy به صورت رایگان!

امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان Bookafy Pro ثبت نام کنید!


Bookafy را رایگان امتحان کنید

Bookafy currently serves businesses and organizations around the world including software companies, universities, finance companies, government organizations, non-profits, coaches, consultants, sales people, counselors, churches, wellness, photographers, tax, and many more.

Start your FREE 7 day trial!

Bookafy


"See why +25,000 organizations in 180 countries around the world trust Bookafy!

Feature rich, beautiful and simple. Try it free for 7 days"

Casey Sullivan

Founder

Bookafy



"See why +25,000 organizations in 180 countries around the world trust Bookafy for their online appointment booking app!

Feature rich, beautiful and simple. Try it free for 7 days"

Casey Sullivan

Founder