وبلاگ BOOKAFY

چگونه لینک رزرو Bookafy خود را به کارت ویزیت خود اضافه کنید

Bookafy booking link

در این پست

اینترنت و ایمیل هر دو روش ارتباط تجاری را تغییر داده اند. کارت ویزیت برای بازاریابی شرکت شما ضروری است. این یک کارت کوچک و چاپ شده با اطلاعات مربوط به شرکت شما است و اندازه یک کارت اعتباری دارد.

کارت ویزیت ابزار اصلی است که شرکت ها اطلاعات تماس خود را به مشتریان یا مشتریان بالقوه ارائه می دهند. آنها یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی مستقیم هستند زیرا روش ملموس تری برای انتقال اطلاعات در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید ارائه می دهند.

آیا کارت ویزیت هنوز در حال استفاده است؟

کارت ویزیت چیز جدیدی نیست. آنها حدود 600 سال است که در آنجا هستند و به طور کلی توزیع آنها آسان تر است. آنها شامل اطلاعات تماس و پیشنهادات در یک جزوه دستی و در دسترس هستند. این منجر به گسترش شبکه شما و افزایش سرنخ ها و فروش می شود.

مردم تقریباً 85 درصد از کارت های ویزیت را در عرض هفت روز دور می اندازند. عدد زیادی است و می تواند شما را در استفاده از کارت ویزیت تجدید نظر کند. بنابراین، چگونه یک کارت ویزیت را مرتبط تر کنیم؟ پاسخ این است؛ برای جلب توجه می توانید از یک کد QR در کارت ویزیت خود استفاده کنید.

آنها اخیراً شاهد تجدید حیات، به ویژه در رویدادهای صنعتی بوده اند. مردم اکنون از کارت‌های ویزیت ظرف چند ساعت پس از دریافت آن‌ها برای انجام تحقیقات آنلاین یا برنامه‌ریزی جلسات با شما استفاده می‌کنند، در حالی که هنوز ملاقات حضوری در ذهنشان تازه است.

چگونه لینک رزرو Bookafy خود را به کارت ویزیت پیوند دهیم؟

کد QR نوعی بارکد است که اطلاعات را به صورت مجموعه ای از پیکسل ها در یک شبکه مربع شکل ذخیره می کند و به راحتی توسط دستگاه دیجیتال قابل خواندن است. برای ایجاد کد QR خود، تصمیم بگیرید که کدام URL را می خواهید برای کارت های ویزیت خود استفاده کنید.

هر یک از انواع قرارهای شما در Bookafy URL خود را دارد. این نوع قرارها به شما امکان می‌دهند در دسترس بودن، مدت زمان جلسه و سایر تدارکات برنامه‌ریزی را بر اساس هدف جلسه و افرادی که ملاقات می‌کنید متمایز کنید. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که Bookafy را به کارت ویزیت شما پیوند می دهد.

  • ابتدا روی انواع قرارها کلیک کنید، یک پیوند قرار Bookafy را انتخاب کنید، و روی «کپی پیوند» در نوع قراری که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، کلیک کنید.
  • بهترین گزینه را انتخاب کنید که با وضعیت کارت ویزیت شما مطابقت دارد. معمولاً اولین تماس یا جلسه برای یک کارمند یا مشتری است.
  • همچنین می توانید پیوندی در وب سایت خود ایجاد کنید که به پیوند Bookafy ترجیحی شما هدایت می شود.

علاوه بر این، اگر نوع قرار را تغییر دهید، تغییر مسیر در وب سایت شما به نوع قرار ترجیحی شما معتبر خواهد بود. شما اکنون یک URL دارید و می توانید یک کد QR برای افزودن یک مخاطب تجاری به تقویم خود ایجاد کنید.

ایجاد یک کد QR برای Bookafy

ساده ترین راه برای ارائه یک تجربه روان و بدون دردسر برای کارت ویزیت خود، ایجاد یک کد QR است که بازدیدکنندگان را به URL انتخابی شما هدایت می کند. می توانید از ابزارهای تولید کننده کد QR برای ایجاد یک کد ساده از یک آدرس آنلاین کمک بگیرید. بیشتر آنها ابزارهای پولی هستند، اما می توانید آنها را نیز رایگان دریافت کنید. Printelf، Zazzle و Flowcode چند نمونه هستند.

ایجاد یک کد QR بدون در نظر گرفتن ابزار، یک فرآیند ساده است. روی “وب سایت” کلیک کنید، URL خود را وارد کنید و برای ایجاد یک کد QR روی “Generate QR Code” کلیک کنید. سپس می توانید کد QR کارت ویزیت خود را دانلود کنید.

جایگزین کد QR؛ Bitly را امتحان کنید

برخی از افراد ممکن است به دلیل نگرانی های زیبایی شناختی نسبت به داشتن کد QR در کارت ویزیت خود اعتراض داشته باشند. ممکن است دلایل متعدد دیگری برای اجتناب از کد QR وجود داشته باشد. همچنان می توانید با استفاده از Bitly پیوندی به Bookafy خود اضافه کنید.

Bitly یک پلت فرم مدیریت لینک است که به شما امکان می دهد با کوتاه کردن، به اشتراک گذاری، مدیریت و تجزیه و تحلیل لینک های محتوای خود، تأثیر پیوندهای خود را به حداکثر برسانید.

می‌توانید پیوند مستقیم قرار ملاقات Bookafy و هرگونه تغییر مسیری را که از طریق URL وب‌سایت خود تنظیم کرده‌اید، کوتاه کنید.

نتیجه

شما می توانید کدهای QR را در همه جا پیدا کنید. شما می توانید آنها را در رویدادها، مراکز خرید و چندین مکان دیگر داشته باشید. افزودن Bookafy به کارت ویزیت خود بسیار ساده است. اگر می‌خواهید جلسات بیشتری رزرو کنید، Bookafy را در کارت ویزیت خود در نظر بگیرید.

Online scheduling software

با Bookafy در وقت و هزینه تیم خود صرفه جویی کنید!

با استفاده از نرم‌افزار زمان‌بندی قرار آنلاین، می‌توانید رزرو، یادآوری‌ها، همگام‌سازی با تقویم‌ها، واکشی آدرس‌های اینترنتی جلسه ویدیویی و موارد دیگر را خودکار کنید. امروز Bookafy را رایگان امتحان کنید!

مقالات پیشنهادی

Bookafy


"See why +25,000 organizations in 180 countries around the world trust Bookafy!

Feature rich, beautiful and simple. Try it free for 7 days"

Casey Sullivan

Founder

Bookafy



"See why +25,000 organizations in 180 countries around the world trust Bookafy for their online appointment booking app!

Feature rich, beautiful and simple. Try it free for 7 days"

Casey Sullivan

Founder