وبلاگ BOOKAFY

5 ضرورتی که یک کسب و کار کوچک برای رتبه در گوگل (یا سایر موتورهای جستجو) نیاز دارد؟

Rank in google

در این پست

تجارت “کوچک” به معنای تجارت “کمتر” نیست. پروژه شما ممکن است راه حل هایی را به مردم ارائه دهد که به مسائل مربوط به یک منطقه خاص می پردازد، و هیچ شرکت جهانی راه حلی به اندازه شما ارائه نمی دهد. با توجه به پتانسیل پروژه خود، شما همه چیز را دارید تا وب سایت کسب و کار خود را در سه رتبه برتر قرار دهید.

در اینجا پنج مورد ضروری وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که در مدت کوتاهی رتبه خوبی خواهید داشت و بهترین موقعیت های خود را در چندین SERP حفظ می کنید!

1. بررسی رتبه محلی

کسب‌وکارهای کوچکی که راه‌حل‌هایی برای چالش‌های محلی ارائه می‌کنند و روی سؤالات یک منطقه تمرکز می‌کنند، برای مشاهده عملکرد و ارزیابی پیشرفت‌شان به یک بررسی‌کننده رتبه محلی نیاز دارند. – می گوید Eyal Elazar، رئیس بازاریابی محصول در Riskified .

علاوه بر این، ممکن است نه یک ایالت/کشور کامل، بلکه یک شهر یا حتی یک شهر کوچک را هدف قرار دهید. یک ابزار جامع به شما امکان می دهد رتبه بندی نقشه ها را از نزدیک بررسی کنید تا ببینید چه کارهایی انجام داده اید و چه شکاف هایی برای پر کردن وجود دارد.

به عنوان مثال، ممکن است در لوئیزیانا با چندین کلمه کلیدی رتبه خوبی کسب کنید، اما رتبه های عالی شما در یوتا به تصاویر بستگی دارد، در حالی که در تگزاس به دلیل ایجاد پیوند قوی به نتایج مثبتی دست یافته اید.

علاوه بر این، ممکن است متوجه شوید که وب سایت کسب و کار شما در مکان هایی که هدف قرار نداده اید رتبه بهتری دارد. چنین موفقیت خوش شانسی شانس شماره 1 شما برای گسترش استخر خریداران و جذب مشتریان علاقه مند بیشتر است. علاوه بر این، می توانید با مشارکت در بهینه سازی محتوا برای آن مناطق، موفقیت خود را تقویت کنید. – به کریستا رید، رئیس تحقیقات بازار کار در Job Searcher اشاره کرد.

فرض کنید شما یک کارآفرین از ایندیانا هستید و ناگهان متوجه می‌شوید که وب‌سایت شما در نبراسکا و ایلینوی رتبه بالایی دارد، حتی اگر پیشنهادات خود را در آنجا تبلیغ نکرده باشید. با توجه به اینکه در حال حاضر در آن ایالت ها محبوبیت زیادی دارید، می توانید برای دسترسی بهتر، کلیک های بیشتر و البته سفارشات بیشتر در تبلیغات و بهینه سازی مشارکت کنید!

نمونه خوش شانس دیگر زمانی است که می بینید پیشنهادات شما در بریتانیا یا برخی از کشورهای اروپایی محبوب است. کشف این که با یک جستجوگر رتبه محلی یک فرصت 10/10 برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده محصول/خدمت مورد تقاضا در سراسر جهان است!

2. کار کلیدواژه عمیق

اول از همه، کسب و کار کوچک شما به یک ردیاب موقعیت کلمات کلیدی نیاز دارد برای مشخص کردن اینکه چه عباراتی به وب سایت شما کمک می کند بالاتر بماند. علاوه بر این، چنین ابزاری برای کشف اینکه کدام عبارات وارد و خارج می شوند ضروری است، زیرا این سیگنال شما برای به روز رسانی محتوای خود یا اضافه کردن قطعات جدید است که به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کند. اما همچنین، شما باید به مؤلفه های زیر توجه داشته باشید که باعث می شود موتورهای جستجو از محتوای شما «قدردانی» کنند و شما را بهتر رتبه بندی کنند:

جلد

حجم جستجو تعداد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی/عبارت کلیدی در یک موتور خاص جستجو می شود. به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی با حجم 8K در گوگل ممکن است 13K در Bing و 4K در DuckDuckGo داشته باشد. شما کلمات کلیدی را با بیشترین حجم خود می خواهید نرم افزار ردیاب کلمه کلیدی می تواند پیدا کند (که باید به جایگاه و جهت شما مرتبط باشد).

سعی کنید روی کلمات کلیدی با حجم 1K و بیشتر تمرکز کنید. با این حال، نادیده گرفتن کلمات کلیدی کم حجم عاقلانه نیست، زیرا هنوز 10 تا 900 نفر هستند که آن پرسش را تایپ می کنند. اما توجه داشته باشید که کلمات کلیدی کم حجم ممکن است شما را با چالش های زیر مواجه کند:

  • اشتباهات گرامری به عنوان یک قاعده، کلمات کلیدی کم حجم دارای مشکلات املایی یا سایر اشتباهات هستند. در حالی که این امر برای بسیاری از کاربران قابل توجه نخواهد بود، برخی ممکن است فکر کنند که محتوای شما غیرحرفه ای است.
  • اگر از برنامه‌هایی استفاده می‌کنید که دستور زبان را تصحیح می‌کند، هوش مصنوعی ممکن است کلمات کلیدی اولویت‌بندی شده شما را برای وضوح و صحت تغییر دهد و باید زمان بیشتری را صرف اطمینان از استفاده از فرم مناسب کنید.

با این وجود، کلمات کلیدی کم حجم مزایای متعددی دارند!

  • آنها می توانند بهترین کلمات کلیدی مترادف شما باشند که خریداران جدید را جذب کنند.
  • کلمات کلیدی کم حجم معمولا طولانی هستند و خاص بودن آنها می تواند به افراد کمک کند پیشنهادات شما را سریعتر پیدا کنند.
  • شما می توانید با تنوع بخشیدن به کلمات کلیدی خود با فرم های مترادف از هرزنامه کلمات کلیدی جلوگیری کنید.

KD – مشکل کلمه کلیدی

این معیار توضیح می‌دهد که منابع اطلاعاتی چقدر از گروه‌های کلیدی استفاده می‌کنند، به این معنی که می‌توانید ببینید که یک عبارت کلیدی چقدر رقابتی است. به عنوان یک قاعده، 50KD و بیشتر به اندازه کافی چالش برانگیز است، و شما باید از چنین کلمات کلیدی فقط زمانی استفاده کنید که حجم آنها 3K+ باشد. کلیدهای کم KD بلیط رایگان شما برای رتبه های بهتر هستند، اما توجه داشته باشید که برای موفقیت با آنها باید حداقل 1K حجم وجود داشته باشد.

با توجه به دو معیار توضیح داده شده، می توانید فرمولی برای بهترین کلمه کلیدی برای استفاده برای رتبه بندی آسان داشته باشید!

حجم بالا + KD کم = میانبر شما به بالا

طول کلمه کلیدی

اشاره کردیم که کلیدهای کم حجم می توانند طولانی و خاص باشند. طول کلمه کلیدی در مورد آن است. این نشان می دهد که عبارت شما چقدر خاص است و چگونه جستجو را محدود می کند.

به عنوان یک قاعده، کلمات کلیدی کوتاه (به عنوان مثال، نانوایی) بسیار کلی هستند. آنها محتوای شما را در یک دسته بندی گسترده قرار می دهند، جایی که پیشنهادات شما بلافاصله از بین می رود، به خصوص زمانی که به کار بیشتری در زمینه لینک سازی، تصاویر و سایر اجزا نیاز دارید. کلمات کلیدی طولانی (به عنوان مثال، “فروشگاه کیک نانوایی فرانسوی اوکلاهاما”) دارای جزئیات بیشتری مانند هدف، پیشنهاد خاص، مکان و غیره هستند.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی ضروری است. ترکیب آنها با موارد کوتاه عاقلانه است. سعی کنید محتوای تبلیغاتی طولانی تری بنویسید و تعادلی از کلمات کلیدی کوتاه و بلند داشته باشید تا بیشترین دید منطقه ای را داشته باشید.

3. محتوا برای مردم، نه SERP

به یاد داشته باشید که با وجود اینکه تلاش می کنید تمام استانداردها و خواسته های SERP را برآورده کنید، همچنان محتوا و پیشنهادات را برای مشتریان خود ایجاد می کنید. از این رو، محتوای شما باید 100٪ قابل خواندن، جالب، سیستماتیک و مرتبط برای کسانی باشد که به دنبال راه حل در جایگاه شما هستند. علاوه بر این، موتورهای جستجو احمق نیستند و می‌توانند ببینند که چه زمانی به جای کاربران، روی نیازهای آن‌ها تمرکز می‌کنید و رتبه شما را پایین می‌آورند.

زمانی که داشته باشید رتبه کاملی خواهید داشت

  • مطالب مرتبط برای مشتریان بالقوه و بالفعل (به عنوان مثال، می توانید پست های وبلاگ را برای اهداف آموزش مشتری ایجاد کنید یا صرفاً موضوعات مرتبطی را که رقبای شما نادیده می گیرند توضیح دهید)
  • متن های خود را خوانا و واضح کنید
  • چند رسانه ای (تصاویر، ویدیوها برای سئو ، اینفوگرافیک) اضافه کنید تا از پیشنهادات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آنها را جذاب تر کنید.
  • پیوند به منابع معتبر (مانند ویکی‌پدیا یا سازمان‌های دولتی)
  • اجتناب از هرزنامه کلمات کلیدی؛ کلمات کلیدی خود را با توجه به شکل مترادف و طولانی بودن آنها متنوع کنید.

علاوه بر این، شما باید همه آن را به طور سیستماتیک به روز کنید! به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو الگوریتم های خود را به طور مداوم به روز می کنند و شما باید برای تغییرات غیرمنتظره هوشیار باشید تا رتبه های خوبی را حفظ کنید و موقعیت خود را ارتقا دهید. از این رو، از بررسی قوانین جدید غافل نشوید و اطمینان حاصل کنید که مطالب جدیدی را آماده کرده اید و کلمات کلیدی مرتبط را برای دور بعدی تغییرات جمع آوری کرده اید.

4. لینک سازی جامد

لینک سازی ایجاد لینک از یک صفحه وب به صفحه دیگر است، اغلب از طریق وب سایت های شخص ثالث. پیوند بیلدینگ برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال، نه تنها برای کسب و کارهای کوچک، بلکه برای شرکت های بزرگ، ضروری است. این به افزایش دید و اعتبار وب سایت کمک می کند و منجر به رتبه بندی ارگانیک بالاتر و ترافیک بیشتر می شود.

چند نوع پیوند وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، از جمله:

  • پیوندها را دنبال کنید
  • لینک های بدون دنبال کردن
  • لینک های داخلی و خارجی
  • پیوندهایی از سایت های رسانه های اجتماعی (مانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و ردیت)
  • ارسال مهمان در وب سایت های دیگر در جایگاه شما یا مرتبط با صنعت شما
  • انتشارات مطبوعاتی و سایر اشکال توزیع محتوا.

توجه داشته باشید که ارسال مهمان ممکن است زمانی چالش برانگیز باشد که یک کمپین اطلاع رسانی قوی ندارید. بنابراین، ایجاد یک کمپین اطلاع رسانی خوب ضروری است. می توانید در مورد آن بیشتر بدانید در حال حاضر از چه اشتباهاتی باید اجتناب کرد

5. جمع آوری دقیق داده ها

شما باید بررسی ها و ممیزی های سیستماتیک را انجام دهید تا ببینید رتبه وب سایت شما چگونه است و چه مولفه هایی می تواند به شما کمک کند سریع تر صعود کنید و در صدر بمانید. به همین دلیل است که انتخاب ابزارهای بررسی رتبه با هوش مصنوعی یا مکانیزم خودروی دیگری که به شما امکان می دهد داده ها را جمع آوری کرده و فوراً آنها را پردازش کنید ضروری است.

اهمیت کیفیت داده ها غیرقابل انکار است و داده های شما در مورد رتبه ها باید باشد

  • به روز. با توجه به تغییرات مداوم الگوریتم، شما می خواهید آخرین اطلاعات در مورد عملکرد وب سایت خود را دریافت کنید.
  • کامل. داده های معیوب منجر به نتایج مبهم و اقدامات متناقضی می شود که ممکن است شما را وادار به انتخاب مسیری کند که مسیر موفقیت شما را پیچیده می کند.
  • سیستماتیک شده است. هرج و مرج داده هرگز کمکی نمی کند، و شما نیاز به اطلاعات واضح در مورد عملکرد کسب و کار خود دارید تا تمام نکات مثبت و منفی را مشخص کنید.
  • بخش بندی شده داده های کلی کافی نیست، و شما می خواهید بخش هایی از عملکرد وب سایت خود را کشف کنید (مثلاً کلمات کلیدی با رتبه های بهتر یا بدتر، یا می خواهید عملکرد وب سایت خود را در مکان های مختلف ببینید).

کلمات پایانی

رتبه بالا در SERP گوگل برای هر کسب و کار آنلاین ضروری است. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، باید زمان و تلاش خود را صرف تسلط بر سیستمی کنید که رتبه بندی جستجو را کنترل می کند. اما با استراتژی ها، ابزارها و دانش مناسب، مطمئناً می توانید به جایگاه دلخواه خود برسید! موفق باشید!

Online scheduling software

با Bookafy در وقت و هزینه تیم خود صرفه جویی کنید!

با استفاده از نرم‌افزار زمان‌بندی قرار آنلاین، می‌توانید رزرو، یادآوری‌ها، همگام‌سازی با تقویم‌ها، واکشی آدرس‌های اینترنتی جلسه ویدیویی و موارد دیگر را خودکار کنید. امروز Bookafy را رایگان امتحان کنید!

مقالات پیشنهادی

Bookafy


"See why +25,000 organizations in 180 countries around the world trust Bookafy!

Feature rich, beautiful and simple. Try it free for 7 days"

Casey Sullivan

Founder

Bookafy



"See why +25,000 organizations in 180 countries around the world trust Bookafy for their online appointment booking app!

Feature rich, beautiful and simple. Try it free for 7 days"

Casey Sullivan

Founder